You don't have to say too much...

Matte går åt skogen. Kan inte fixas. Så är det bara.

 

Det börjar bli varmt, bytt min vinterkavaj till min vår/sommarkavaj, köpt i NYC. Trevligt att få lufta den lite.

 

Lovet börjar visst imorrn. Meh, kul, eller? Hade lite roliga konversationer idag. Exempel:

-Men du vet...det kostar mer att ta hand om en dödsdömd fånge än en livstidsdömd.

-Nej...nej nej nej....

-Eh.....jo?

-Nu råkar jag faktiskt ha läst statistik som visar att Uzbekistan avrättar fler människor än U.S.A per år. (Betvivlar detta men iallfall...)

-Öh.......va?

-Just det!

(Skämtet här var att "argumentet" var helt irrelevant, och han (eller hon?!) som yttrade det var fullt medveten om det).

 

Fick också höra en ny cool hälsningsfras, fast den håller jag hemlig;)

 

Vi fick ägg på musiken! (Som i instrumentala ägg). William kastade min rätt in i en papperskorg. Så....ägg av plast håller tydligen inte bättre än de av...ja...äggskal?

 

Kan ju rapportera att studiebidraget har anlänt, och jag inte är lika pank längre. En liten tröst, mitt i skolans fruktansvärda tyngd....

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0