This-ism, That-ism, is-m, is-m, is-m

Så mycket tid, så lite att skriva....

 

Lovet är över, imorrn börjar skolan. Blir väl...roligt, antar jag. Vi får se. De senaste dagarna har jag längtat efter skolan faktiskt. Vet inte riktigt varför...

 

Ja det är inte så mycket liv här hemma. Pappa är fortfarande i Göteborg. Vi vet inte när han kommer hem. Kanske imorrn. Jävla soppa det här är egentligen...

 

Jag börjar bli taggad för diverse händelser...typ musikuppspel, talangjakt etc. Har iof. ingen aning om när det ska ske, men what the hell, somewhere down the road, så mycket kan man ju säga.

 

Har börjat gräva en del bland skivsamlingarna och hittat lite smått o gott. Dubbel skiva med Creedence Clearwater Revival till exempel. Som enda svenska tonåring som gillar dom har jag åter börjat lyssna på deras musik lite halvt.

Jag har också hittat "The John Lennon Collection". Vem det är som står för låtarna där kan ni ju luska ut själva, men vem det än är som "bär skulden" för dessa musikaliska verk skriver bra texter:

 

Woman (,) I can hardly express
My mixed emotions at my thoughtlessness
After all Im forever in your debt
And woman I will try to express
My inner feelings and thankfulness
For showing me the meaning of success

 

There you have it.

 

Do viđenja!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Det borde väl vara självklart att du inte är ensam om att tycka om CCR! Jag finns ju här. :D

Jag har någon dubbelcd någonstans själv... Och ett antal EP och LP, fast de är nog pappas.

2009-04-15 @ 14:39:32
URL: http://cascadeis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0