Look what the cat dragged in

Wow, det är alltid kul att hitta låtar av sina favoritband som man aldrig upptäckt tidigare. "Look what the cat dragged in" av Rolling Stones, jävlar vilken låt!

 

Skola igen, började med prov, men gick faktiskt bättre än vad jag väntade mig. Inte för att jag klarade det men...

Hade ett riktigt Mats Olsson moment idag. Går inte att förklara, karln var helt underbart rolig.

Slutade vid lunchen, inte så fel faktiskt. Riktigt trevligt, för att vara brutalt ärlig. Drog hem, kom på att jag var tvungen att lämna tillbaka en bok åt syrran på biblioteket (boken var lånad på mitt kort så någon försening skulle vara på min bekostnad...) Fick sen låna samma bok åt henne.

Sen kom jag hem kl. 14:30. Hämtar posten. Ser att jag fått en kallelse till Folktandvården, den 20 april kl. 15:00 i Brommaplan.

 

Vänta nu...

 

Jaja, jag hann dit (typ 5 minuter för sen), men allt såg bra ut, "mycket bättre än förra året!" (heheh....)

Sen var det stan med Malin. Kom på att slottets vakter knappast är så seriösa och känslokalla som man i allmänhet skulle kunna tro...

 

Nu hemma, ska ta det lite lugnt. Hjälp vilken bra låt. Jag dör. Måste höras för att förstå.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0