Long Walk Home...

Suck...

 

Jag har gått mycket på senaste tiden. Hem, bort, nånstans, hit dit etc.

Gick runt gamla stan igår. Såg en staty utrustad med snorkel. Skumt. Jag tog kort på den. Mindre skumt.

Åt Thailändskt. Jag gillar thai (av någon outgrundlig anledning stör jag mig plötsligt på hur man stavar det enskilda ordet "thai", det ser så fult ut, inte för att jag har nåt emot Thailand etc men om man bara skriver ordet "thai" så ser det konstigt ut, iallafall, åter till meningen.) mat. (Hoppsan, där tog den slut.)

 

Ska ut ikväll. På Söder alltså. Kommer kanske bli kul. Kanske inte. What the hell, vi får väl se.

 

Oooooooooch jag har läst från sida 9-82 i samhällsboken om internationella relationer idag. Alla sidor idag. Hade jag kul?

 

 

 

(Keep going.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0