It Don't Come Easy

Oj, jag försöker komma på nåt att skriva, det går inte så bra.

 

Musik i morse, det gick faktiskt bra. Spelade tajtare än jag kan minnas mig göra. Blir nog kul nästa vecka.

Pappa är hemma igen, han kom hem igår. Han är ju inte så glad såklart, han ska åka ner igen imorrn, och möjligen nästa vecka också. Då ska jag kanske hänga med. Så jag får kanske "träffa" farmor en sista gång...

 

Idag pratades det mycket om Afghanistan. Jag blev faktiskt intresserad, mest av att göra nåt för att hjälpa dom där nere. Jag blev imponerad av de som förde redovisningen. (Mindre imponerad av de som somnade under den, seriously, wtf?).


Vet inte vad mer jag kan skriva...har ingen riktig inspiration...it don't come easy...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0