Did you hear about the Midnight Rambler?

Bara en sista grej.

 

Jag har hittat tillbaka till ett av mina forna ungdomsnöjen: att läsa serier i sängen. 

Min sänglampa har varit sönder under en längre tid, mer än ett år tror jag, men vi fixade den för ett tag sen.

Och nu har jag börjat läsa lite då och då innan jag går och lägger mig.

När jag var yngre, typ innan man fyllde 15, så läste jag i princip varje kväll nånting innan jag somnade.

Jag har upptäckt nu att det var bättre än vad jag trodde. Jag finner stort nöje i det, faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har ingen sänglampa så sånt funkar inte för mic om jag inte vill ha taklampan tänd. x)

Brukar sitta och skriva ibland på kvällarna dock, så borde nog ta och köpa nån billig sak från ikea så man slipper gå upp för att släcka ljuset. :P

2009-05-01 @ 16:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0