All he kept talking about...

Farmor är död nu. Hon blev 76 år. God bless her.

Jag kan knappast ha varit rolig att ha och göra med den senaste tiden, jag ska försöka bli lite gladare nu.

Idag fyller någon år! Nej det är inte jag, som ni nog redan visste. Men kul lär det bli ändå^^

 

Jag har också blivit bjuden till en studentskiva. Eller tja, två faktiskt, men ska nog koncentrera mig på den ena. "Mexico" tema. Hah, det blir nog intressant.

 

Annars så, ja, vad kan jag säga?

 

Jag har återuppväckt min fascination för Beatles. Det verkar som att om man en gång fastnat så kommer man alltid tillbaka. Man skulle ju kunna tycka att det var så med all musik, men säg mig, lyssnade ni på, t.ex. Smurfhits när ni var små? Gör ni det fortfarande? Om ja, så...heh, okej, om nej, så restar jag mitt case.

Se här bara:

I admit it's getting better
A little better all the time (It can't get no worse)
Yes, I admit it's getting better, it's getting better 
Since you've been mine (Getting so much better all the time)

It's getting better all the time
Better Better Better
It's getting better all the time
Better Better Better
Getting so much better all the time

Bästa anti-emo låten nånsin!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0