Night

Jag fryser och har ont i magen.....så! Det räcker med sympati för den här gången.

 

Skolan blir bara värre och värre, eller så är det jag? Jag vet inte längre, jag ser ingen skillnad....

Höstlov! Blaha, ska behöva plugga hela lovet....kuuuul......men såklart finns det dom som har det värre....som X som ska begrava sin pappa....ganska nedrigt av mig att klaga i såna fall.....

 

Men...jaa.....

 

Desperate times requires desperate measures! Eller nåt.

 

Vad nytt? Ny klasskamrat typ tror jag bestämt. Har inte pratat med henne så mycket än, är lite osäker om jag borde prata svenska eller engelska med henne^^

 

Spanska läxa ska göras, och den ska göras nu. För senare är det....försent....

 

Hmmm...I framtiden tänkte jag försöka skriva ungefär som jag pratar. Och jag menar inte utanmellanslageftersomjagpratarsåforthelatidenutanmerdomordochuttrycksomjaganvänderivardagslivet.

 

Mehehe, nu var jag allt rolig va?.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0