Love in Vain

Höstlov.

Början på en vecka som kommer bli full av plugg och tråkigheter.

Slutet på en av mina värsta veckor på år och dar.

Jag mår inte bra. Det är mitt eget fel. Jag visste att det här skulle hända.

Jag visste att det skulle bli såhär.

Jag visste att jag var en idiot.

Jag visste att du till slut skulle säga ifrån. 

Säga stopp.

Säga att det gått för långt.

Men jag visste inte att du skulle göra det på ett så humant sätt.

Förtjänar jag sådan här respekt?

Jag skulle personligen säga nej.

Jag mår inte bra. Jag är sjuk. Jag behöver hjälp. Vem som än bryr sig.

Hjälp mig.


Kommentarer
Postat av: Erica

vad har hänt?

2008-10-27 @ 19:51:31
URL: http://rabarbern.blogspot.se
Postat av: Olle

Väldigt dålig vecka, för att fatta det kort...

2008-10-27 @ 21:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0