Jag går och fiskar.

Jag vet att det är illa att döpa ett inlägg efter en Gyllene Tider låt, men det finns en anledning.

 

Vi spelade den på vår estetpryl idag i Abrahamsbergskyrkan^^

Jag på trummor, spelade den två gånger, eftermiddagen och kvällen.

Det gick väl ganska bra fösta gången, andra gången var jag och grabbarna ON FIRE!

Seriöst, det gick jättebra:) 

Och sen Yellow Submarine, dar jag hade den utomordentligt viktiga rollen som golvpukeslagare och knäpp upprepningsröst^^ (Lyssna på slutet ab låten så förstår ni). Haha, antingen skrattade dom åt mig eller med mig, antagligen både och^^

 

Alla andra var också jättebra, dikter, målningar och låtar, allt såg bra ut i mina ögon/öron. 


Jag borde vara jättetrött men jag är speedad som bara den!

 

Jag har haft en bra dag, helt enkelt!

 

As we live a life of ease 
Everyone of us (Everyone of us) has all we need (Has all we need)
Sky of blue (Sky of blue) and sea of green (Sea of green)
In our yellow (In our yellow) submarine (Submarine, ha, ha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0