Devils & Dust

Det har gått ett tag, och döden har haft en större roll i mitt liv än tidigare.

 

Först mina sysslingars pappa, dog av hjärnblödning,

Sen fick jag nyligen höra att en väns pappa begått självmord.

Och sedan en gammal klasskamrats pappa som också dött.

Vad är det som händer? 

Hur ska deras barn överleva?

Hur ska man kunna förstå hur det känns för dom?

"Det finns inget att säga" sa en av dom till mig, och det är sant. 

Jag har ingen aning om hur det känns. Att säga det vore oerhört taktlöst.

Jag vet inte vad jag ska göra....

 

We've got God on our side
We're just trying to survive
What if what you do to survive
Kills the things you love
Fear's a powerful thing
It'll turn your heart black you can trust
It'll take your God filled soul
Fill it with devils and dust

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0