Working On A Dream

Hade sovmorgon till 12:40 idag. Det var ganska skönt. Många i klassen hade nationellt prov i språk 3. Mindre skönt för dom.

 

Så fort jag steg upp laddade jag ner Springsteens nya singel. Den är bra, väldigt bra faktiskt.

 

Jag har skrivit min del av historian, nu väntar jag på att Hugo ska skicka sitt, så ska jag skicka hela rasket via Fronter (som jag egentligen hatar....)

 

Mina föräldrar tycker tydligen att det är en stor grej med att jag fyller 18 snart (2 veckor), så dom pratar om att jag och pappa ska åka till New York efter nyår. Kan bli kul^^

 

Vad mer...jo, börjat med 60-tal på musiken! Ville spela lite Stones men dom väljer så dåliga låtar....och Stones ÄR inte ett dåligt band....

 

Jag har börjat bli sådär ingen-tycker-egentligen-om-mig nojjig igen. Vi får väl se när det går över....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0