Bad Moon Rising

det är mörkt, kallt, och blött. November går snart över till December, och min födelsedag kommer allt närmare. Då blir jag 18. Det ska bli intressant....eller? Jaja, alltid nåt....

 

Många födelsedagar. Alex idag. Grattis på honom. Helena i morgon. Grattis på henne. Inte jag på onsdag som folk tycks tro(!) men sen har vi Martin (min bror) på söndag. Köpte present till honom idag, en gaffeltruck (inte en riktig alltså). Den lär han nog gilla. Åh, och så har mina katter fyllt 13 år nu också.

 

Hade lite halft en debatt tidigare ikväll via nätet. Tror jag kan ha förolämpat motdebattören. Jag ber om ursäkt för det.

 

Var på gymnasiemässan hela lördagen. Propagerade om Höglandsskolan tills jag blev hes. Mitt emot hade vi Brännkyrka där Simon går. Högst väntat så var han inte där...

 

Annars är det väl inget att rapportera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0