Rosalita (Come Out Tonight!)

Meh, önskar jag kände nån som heter Rosalita ibland....

 

Det regnar, det är mörkt, det är kallt, och jag har ont i halsen.


Det är höst med andra ord.

 

Plugget hopar över mig, snart är jag på bristningsgränsen. Vet inte riktigt hur det ska gå. Det är faktiskt inte helt otroligt att jag får en massa IG sen i vår. Det vore just typiskt mig att ge upp nu också....

 

Gymnasiemässa i helgen! Ska stå där på lördagen, ska väl droppa in vid 10, stå resten av dagen. Jag har ju inget bättre för mig i vilket fall som helst, så jag kan lika gärna sprida lite propaganda i...ja, vilken hall det nu är i.

 

Har börjat läsa Catch-22 (Moment-22) för typ 3 gången. Bästa boken jag någonsin har läst. Ever. Och nu ska Martin läsa den också, så då kan jag disskutera boken med nån! Haha, Martin var ganska kul idag på vägen hem. Plötsligt fick han ett raseriutbrott över att det kunde spöregna samtidigt som solen sken i väst, "Så ska det ju inte va!"

 

Har tänkt lite, och är nu nästan helt säker på att jag lider av mindervärdeskomplex! Good for me^^ Eller inte. Men så har det nog alltid varit, så det får gå som det går. Dags att fortsätta leva det här skämtet som jag kallar mitt liv^^ Jag skrattar iallfall åt det;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0