Born in the U.S.A

Eller tja, det var jag ju inte.....

 

Lovet var väl inte så illa. Lite knackigt i början, men man vänjer sig...

 

Jag var i stadsbiblioteket nästan varje dag. Jag tycker mycket om det stället. Det är fint där, och härlig stämning. Då det är tyst alltså. Vilket det alltid är, och ska vara, det är ju ett bibliotek trots allt^^

 

Sett två filmer på bio. Wall-E och Quantum of Solace. Rekommenderar båda faktiskt.

 

Men sen så har det väl inte varit nåt mer.

 

Förutom att jänkarna gjorde sitt välpublicerade val igår som ni nog inte missade;)


Senator Barack Obama vann. Jag är mer eller mindre glad för detta resultat. Vi får väl se vad som händer i framtiden.

 

Har kommit på att jag börjar digga våran naturkunskapslärare. Hon tvekar inte att skämta om sina egna misstag (som inte förekommer alltför ofta). Hon har också ett kul sinne för humor. Haha, jag minns när Martin frågade om det var olagligt att sexuellt ofreda djur. Hon gav honom en blick som bäst kan beskrivas såhär: O___ô. Minns inte ens vad hon svarade^^

 

Jaja....vad ska man nu hitta på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0