Raiders March

So it's been a while.

Idag såg jag Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull. Jag han se den två gånger.

Först på premiären, vid midnatt. Lyckades få tag på en biljett, lyckliga jag.
Filmen var helt underbar. Älskade varje liten sekund av den. Helt otroligt bra.
Kom hem klockan 4 på morgonen, men eftersom jag inte hade nån lektion förrän klockan 12:45 (eller, som det senare skulle visa sig, kl. 13:40) så var det ganska lugnt.

Efter skolan drog jag till stan, för att se på bio igen, men den här gången tillsammans med Simon.
Filmen var minst lika bra den andra gången som den första.

Gå och se den. Bättre än såhär lär det inte bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0