Jakten på den försvunna Hatten (är över)

Hohum.

25 maj. Towel Day! Det var en mycket bra dag för mig.
Utomordentligt väder (till att börja med). Drog in till stan med min trogna handduk.
Lallade runt först, (jag var ju ensam). Sen drog jag till plattan.
Där träffade jag ett helt gäng med ungdomar bestyckade med handdukar. Dom var vänliga nog att låta mig hänga med!
Jag hade jättekul med dom, dom var alla väldigt trevliga.
Vid tretiden var jag tvungen att lämna dom, för att göra ett hattinköp på Södermalm.
Efter detta (som gick bra mycket bättre än väntat) återvände jag till stan, där jag träffade ovan nämda människor igen!
Men efter ett tag var jag tvungen att återvända hem.
Jag hade i vilket fall väldigt roligt, och jag hoppas verkligen jag får träffa dom nån gång igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0