Beautiful Day

Titeln är ironisk. Det har varit uruslet väder, till och med för att vara Mars.
Det är också titlen på en låt av U2. Lyssnar vanligtvis inte på dom, men den låten är faktiskt bra.

Mitt liv just nu.....Jag borde faktiskt inte klaga.

Jag går i en trevlig skola.
En trevlig klass (jo, faktiskt!)
Trevliga lärare (det också!)
Trevliga elever i dom andra klasserna också.
Inte alltför stor arbetsbörda heller.
Ändå känns det som om något saknas.
kan inte riktigt svara på vad det är.
Om jag visste det, skulle jag nog försöka få tag på det.

Hade en trevlig helg med scouterna.
Åkte ut till en stuga på Värmdö (stv?) för att kolla på film.
Vi han med några stycken:

Stranger than fiction (en positiv överraskning)
Shaun of the Dead (andra gången jag ser den. jättebra!)
München (Dito)
I am Legend (Inte vad jag hade tänkt mig, men ganska bra)
Ocean's thirteen (lika bra andra gången).
Hostel (Såg bara slutet, och jag och Simon skrattade mest, för det
var för sorgligt vad vissa försöker tjäna pengar på).

Påsklovet är snart här. Får lite mer tid till att plugga. Men gör annars ingenting.

Vad jag vet iallfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0