Kitty's back

Jisses, kollade just in min statistik här, och upptäckte att jag har haft 3 visiter på min blogg! Men bara en unik användare! Jag har ingen aning om vem det är (har en eller annan misstanke dock), men jag antar att jag blir tvungen att skriva lite oftare för att roa denna någon!

Känner man mig (och låt oss anta att man gör det) så kanske man vet att mitt liv inte är riktigt....spännande. Så kanske det inte kommer bli så interessant, men jag försöker fatta mig kort.
Igår skulle jag till stan, men när jag skulle ta ut pengar åt bankomaten upp mitt kontokort (bleeepbleep, vi tar ditt kort nu, kontakta din bank, have a miserable day!) så jag kunde bara vända hem igen.

Idag, drog jag till banken för att fixa ett nytt kort och ta ut pengar manuellt. Den unge mannen i banken var både förståndig och hjälpsam. Mycket bra. Allt är ordnat nu.
Drog sen till stan (Stockholm that is, för dom som inte visste) och gjorde engetligen ingenting (inget produktivt iallfall). Liksom av en slump träffade jag
 Hanna vid Fridhemsplan. Eller jaja, träffade och träffade, hon åkte uppför rulltrappan, och jag nerför. 
Vi han inte mer än vinka till varandra, men sen fick jag ett SMS, och vi skickade några till varandra under den följande timmen.

Ska gå och handla nu. Mjölk och dylikt behövs, och jag är den enda som är villig att gå och handla för en sådan sak på en fredagskväll. Klart bättre än att sitta på sitt rum hela kvällen om man frågar mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0